Personalia Algemene directie

Drs. A.S. (Allard) Castelein (1958), Nederlands

Huidige functie: President-Directeur (CEO). Allard Castelein is verantwoordelijk voor de commerciële afdelingen en een aantal stafafdelingen. Hij is benoemd per 01-01-2014, de huidige termijn loopt tot 31-12-2021. Per 01-01-2022 is hij herbenoemd tot 15-07-2023.

Voorgaande functie: Vice-President Environment Royal Dutch Shell.

Nevenfuncties: Voorzitter RvB Ronald McDonald Huis Sophia Rotterdam; Vice chairman en lid RvC van verschillende entiteiten binnen Port of Sohar (beëindigd per 01-04-2021); Lid Dagelijks Bestuur VNO-NCW; Lid Economic Board Zuid-Holland; Lid RvC Renewi plc.; Lid Raad van Toezicht Internationale Architectuur Biennale Rotterdam (IABR); Lid Raad van Toezicht Isala klinieken (beëindigd per 07-09-2021); Lid Raad van Toezicht Rotterdam Partners; Lid van de Sustainable Energy Council World Hydrogen Advisory Board (per 09-02-2021); Lid Dagelijks Bestuur Economic Board Zuid-Holland (per 01-10-2021).

Drs. V.D.I.V. (Vivienne) de Leeuw (1975), Nederlandse

Huidige functie: directeur Financiën & Informatievoorziening (CFO). Vivienne de Leeuw is verantwoordelijk voor financiën, financieringen, inkoop, facilities, innovatie en informatievoorziening. Haar termijn loopt van 01-07-2019 tot 30-06-2023.

Voorgaande functie: Chief Financial Officer RTL Nederland.

Nevenfuncties: Voorzitter Stichtingsbestuur PortXL; Voorzitter RvC Portbase; Voorzitter Bestuur Smartport.

Ir. B. (Boudewijn) Siemons (1964), Nederlands

Huidige functie: directeur Infrastructuur & Maritieme Zaken (COO). Boudewijn Siemons is verantwoordelijk voor uitbreiding en onderhoud van het haven- en industriecomplex en de divisie Havenmeester. Zijn termijn loopt van 01-10-2020 tot 30-09-2024.

Voorgaande functie: President Vopak Americas.

Nevenfuncties: Lid Bestuur Next Generation Infrastructures (NGinfra); Lid Bestuur Nederland Maritiem Land (NML); Lid Raad van Advies Deltaport Donatiefonds; Lid Bestuur Nederland Distributieland (NDL) (per 29-04-2021); Lid Bestuur Topsector Logistiek (per 16-03-2021).