Personalia Raad van Commissarissen

M. H. (Miriam) Maes (1956), Nederlandse

Huidige functie: Lid Raad van Commissarissen (01-01-2016 - 31-12-2023; Voorzitter Raad van Commissarissen (per 01-01-2018); Lid Renumeratiecommissie.

Huidige positie/loopbaan: Co-Chairman Energy Transition Forum.

Nevenfuncties: Lid Raad van Commissarissen Urenco; Lid Raad van Commissarissen Ultra Centrifuge Nederland; Lid Raad van Commissarissen Assystem; Lid Raad van Commissarissen Eramet.

W.F. (Wouter) van Benten (1964), Nederlands

Huidige functie: Lid Raad van Commissarissen (01-09-2018 - 31-08-2022); Voorzitter Renumeratiecommissie (per 01-05-2020).

Huidige positie/loopbaan: CEO DHL Parcel Benelux.

Nevenfuncties: Bestuurslid Duits-Nederlandse Handelskamer.

L.M. (Ruud) Sondag (1962), Nederlands

Huidige functie: Lid Raad van Commissarissen (01-05-2020 - 30-04-2023); Lid Auditcommissie.

Huidige positie/loopbaan: Private Investeerder & Adviseur (non)-Executive Boardmember.

Nevenfuncties: Senior Adviseur Raad van Bestuur Eneco; Lid Raad van Commissarissen ProRail; Lid Raad van Commissarissen Faber Halbertsma Groep (beëindigd per 01-05-2021); Lid Raad van Toezicht Scelta Mushrooms; Lid Raad van Advies Vos Logistics.

N. G. (Nynke) Dalstra (1969), Nederlandse

Huidige functie: Lid Raad van Commissarissen (15-12-2020 - 14-12-2024), Voorzitter Auditcommissie.

Huidige positie/loopbaan: CFO Ad Interim ProRail (01-05-2021 - 01-11-2021).

Nevenfuncties: Lid Raad van Commissarissen Ewals Cargo Care; Lid Raad van Commissarissen Evides; Lid Raad van Commissarissen Kruitbosch Cycle Universe.

J. V. (Koos) Timmermans (1960), Nederlands

Huidige functie: Lid Raad van Commissarissen (01-10-2021 - 30-09-2025); Lid Auditcommissie (per 25-11-2021).

Huidige positie/loopbaan: Vice Chair en CFO ING Group (beëindigd per 2019).

Nevenfuncties: Lid Raad van Commissarissen PostNL; Lid Raad van Commissarissen FMO; Voorzitter Raad van Commissarissen Stadsherstel Amsterdam.

R. (Robert) Frohn (1960), Nederlands

Voorgaande functie: Na ruim negen jaar actief te zijn geweest als Lid Raad van Commissarissen heeft Robert Frohn tijdens de aandeelhoudersvergadering op 24 maart 2021 zijn functie neergelegd. Zijn termijn liep tot 1 april 2021. Ook zijn Voorzitterschap van de Auditcommissie is per 24-03-2021 beëindigd.

Nevenfuncties: Voorzitter Raad van Commissarissen Onderlinge 's Gravenhage 1895 (beëindigd per 06-04-2021); Lid Raad van Commissarissen SHV Holdings N.V.